2012. november 3., szombat

Egy KisPávás Ékszer


Amikor készítettem a Rózsa-szín kollekciót, a sok teklagyöngy összeszerelése közben tartottam egy kis pihenőt, és akkor került a kezemben egy pár pávatoll, amit még nyáron vettem. Nem teljesen egyformák, ezért egy aszimmetrikus fülbevaló és egy kitűző készült belőlük. A nagy lapos gyöngyöt ami a fülbevaló másik fele barátnőimtől kaptam születés napomra, ami még szintén nyáron volt, tehát minden alkatrész várta már egy ideje, hogy valami készüljön belőlük. Így született meg nem olyan rég ez a merészebb szett.

Aszimmetrikus fülbevaló
Kitűző

Elkészültük után teljesen véletlenül botlottam bele egy képbe az interneten, amin egy pávás ruha volt, így eszembe jutott, hogy milyen rég nem készítettem már fotómontázst az ékszereimmel. A Gossip Girl Serenájának egyik ruhája rögtön eszembe is jutott, főleg mert a sorozatból mely számos fantasztikus ruhát sorakoztat fel, ez az egyik kedvencem valamiért. Nem esne nehezemre így megjelenni egy Upper East Side-i partiban. :)




De mivel a pávás ékszerek amúgy is elég merészek, nem kell a feltűnésükhöz asszimetrikusak legyenek, átszereltem egy "szolidabb" változatra is, hogy megmutathassam Nektek úgy is.


Látszik, hogy a méretük nem teljesen egyforma, de talán ez is különlegessé teszi ezt a fülbevalópárost. Felvéve egyébként egyáltalán nem látszik a különbség.

És akkor ilyen a hozzávaló kitűző

Ezt pedig így hordanám:


Lefotóztam nektek felvéve is, hogy a méretarányokat is láthassátok. Barna pulcsival is jól mutat :) ha éppen nem áll rendelkezésetekre csini Serenas ruha :)


















A montázshoz keresgélés közben találtam egy-két igencsak impozáns Pávás témájú ruhát, megmutatom nektek, ámuljatok Ti is! Nekem a fehér a kedvencem!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése