2012. november 16., péntek

"Álmodj Színesben" Játék eredményei

A sorsoláshoz ismét a random.org-ot hívtam segítségül, és mivel 27-en játszottatok, és volt aki feliratkozott a blogra, így 44 név került a kalapba! És tam.tam.tadaaaaam a nyertes nem más, mint:




 BARÁTH ZSÓFIA







A legkreatívabb ötlet esetében azonban már nem voltam ilyen könnyű helyzetben, jól kiszúrtam magammal, mert kigondoltam ugyan, hogy "nah majd én jól kiválasztom", de ennek nehézségeibe nem gondoltam bele. Bár nem játszottatok túl sokan, még így is nagyon sok olyan ötlet volt, ami nagyon tetszett. Először kitaláltam, hogy ha már nem tudok választani egyet, akkor kiválasztok 10-et és abból sorsolok, de 15 -re sikerült redukálnom, és nem volt egy sem amire azt tudtam volna mondani, hogy "jó, akkor ez ne legyen benne a listában". És ez a 15 ez több mint a fele a játékosoknak. Szóval végül úgy döntöttem, hogy ebből a 15-ből sorsolok:


Viszont, hogy ne maradjon meghálálatlan a kreativitásotok, azok akik a listán vannak, egy 40%-os KisPatak Ékszer kupon tulajdonosai lettetek, amit  felhasználhattok 2012. december 15 -ig, így akár egy klassz kis karácsonyi ajándék is lehet belőle!


De nem hirdettem ki még a nyertest, tehát ez se maradjon el: TÓTH BETTINA FILIPPA


Gratulálok a nyerteseknek, akiket hamarosan e-mailen is értesítek. Mindenkinek köszönöm a játékot! És ne felejtsétek el, hogy "Egy KisPatak is eléri a tenget" Szóval ne adjátok fel a Álmaitokat, Álmodjatok Színesben továbbra is!

2 megjegyzés:

  1. :( nem gondoltam,hogy ilyen béna vok,h 27ből a 15be se kerülök be :( Most picit szomorú vagyok
    :D Gratulálok a nyerteseknek! :) Ügyesek voltatok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ági!
      Nem vagy Béna! Egészen egyszerűen csak kénytelen voltam kiválasztani 15-öt és akkor éppen az a 15 volt az ami valamiért egy ici-picit jobban tetszett. Ha ma kellene döntenem minden bizonnyal másképpen döntenék, mert ilyen az ember. Ne szomorkodj, lesz még játék! :)

      Törlés