2012. július 24., kedd

Születésnapom van :)

Gondoltam miért ne ünnepelhetnék KisPatakosan, így létrejött ez a játék, amelynek nyereménye az egyik  kedvenc ékszerem. Nagyon szeretem elkészíteni, mert olyan kis elegáns. Elkészítem hát valakinek, aki megnyeri, olyan színben amilyenben szeretné.

A teendő a kérdések megválaszolása. Többek között azon kérdést tisztázzátok magatokban, hogy vajon hanyadik életévemet töltöm? :) Ha figyelmesek vagytok, a kérdés igazán nem nehéz... mindemellett van egy AKCIÓ is a születésnapom alkalmából, ami segíthet. :)

Megosztani a játékot a facebookon nem kötelező, de ha megteszed dupla eséllyel indulsz. Ebben az esetben jelöld be, hogy megtetted, de csak akkor, ha valóban így van! (Csak a nyilvános megosztásokat látom és csak azokat tudom ellenőrizni)

A játék 1 hétig tart, azaz 2012. július 31. éjfélig.
A nyertest e-mailben értesítem az általa megadott e-mail címen.
Az adatokat semmilyen más célra nem használom, a játék vége után törlésre kerülnek.

Sok sikert mindenkinek!!


update:

A Játéknak vége! Köszönöm mindenkinek aki játszott! A nyertest e-mailben értesítem, valamint neve itt is olvasható lesz a blogon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése