2012. június 16., szombat

Cipődekor

DIY -  azaz Csináld magad!
Manapság nagyon népszerűek az ilyen típusú ötletek, és az interneten számtalan remek lehetőséggel találkozik az ember.
Nemrég vettem egy sima fehér tornacipőt, mert elkezdtem Zumbázni járni, aztán kellett valami ... nem menő, nem márkás, de hetente egyszer jó lesz.

Aztán valahol láttam egy ötletet, már meg nem mondom nektek melyik blogon, valamelyik külföldin. Nem bírtam magammal, meg kellett csinálnom. Azt sem bántam, hogy másnap vizsga, tanulni kéne... Egyszerűen csak a cipőn járt az eszem... elkapott a dili... elmentem, vettem egy textilfilcet természetesen feltétlenül rózsaszínt :) és nekiestem a cipőnek.  Aztán a cipőfűzőnek - az nagyobb munka volt :)

Az eredmény
De nem tudtam leállni... a fehér ruhák éppen száradtak kint... szerintem  nem érezték magukat túlságosan biztonságban, de csak egy felső esett áldozatul rózsaszín firkálmányomnak. Nekem tetszik :) Nem menő, nem márkás, de így már igazán az enyém :)



2 megjegyzés: